ژله مـی تواند یکی از بهترین و خوشمزه ترین دسر ها به منظور مـهمانی های مختلف باشد، نقاشی تهی این دسر ساده و عالی بـه راحتی و با هزینـه کم تهیـه مـی شود و مطمئنا مورد پسند مـهمان ها واقع مـی گردد. نقاشی تهی از این رو قصد داریم درون این مطلب بـه ارائه طرز تهیـه ژله ساده و خوشمزه به منظور پذیرایی از مـهمان ها بپردازیم کـه مطمئنا مـی تواند ژله ایی دلخواه و ایده آل به منظور شما باشد. نقاشی تهی بعد تا پایـان این مطلب همراه ما باشید  و با بهترین آموزش تهیـه ژله ساده و بسیـار  شیک آشنا شوید.

طرز تهیـه ژله ساده و خوشمزه با دو روش مجزا و کامل :

تهیـه ژله با روش ای مختلف و تزیین آن مـی تواند نشان دهنده هنر و سلیقه بانو منزل باشد، درون مباحث قبل بـه ارائه دستورات مختلف از جمله طرز تهیـه ژله رولی، ژله خرده شیشـه، ژله بستنی و… پرداختیم کـه خوشبختانـه مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفت. اما اگر شما بـه دنیـال ژله هایی ساده و در عین حال خوشمزه و شیک هستید، دستوراتی کـه در این مطلب ارائه مـی دهیم را از دست ندهید و با استفاده از آنـها اقدام بـه تهیـه ژله نمایید. درون این مقاله بـه ارائه دو طرز تهیـه ژله ساده و بسیـار خوشمزه مـی پردازیم کـه امـیدواریم مورد توجه شما عزیزان واقع گردند.

طرز تهیـه ژله مجلسی درون جام :

برای درست ژله ساده درون جام نیـاز بـه یک بسته ژله با طعم دلخواه دارید کـه در اینجا ما از ژله پرتقال استفاده نموده ایم.

برای شروع نصف بسته پودر ژله را با نصف لیوان ش مخلوط نموده و بعد از حل شدن کامل، نصف لیوان آب سرد بـه آن اضافه نموده و سپس درون داخل جام ها بریزید.

حال جام ژله را بـه صورت مورب داخل یخچال قرار دهید که تا ژله بگیرد. این روش به منظور تهیـه انواع ژله ساده بـه کار مـی رود.

باقیمانده پودر ژله را با نصف لیوان ش مخلوط کرده و بعد از حل شده پودر ژله ها، دو قاشق بستنی یـا خامـه بـه آن اضافه کنید.

حال ژله آماده شده را روی ژله قبل درون جام بریزید و مجددا درون یخچال قرار دهید که تا کاملا ببندد.

در صورت تمایل اقدام بـه تزیین  ژله را با کنجد، پودر شکر یـا ترافل های رنگی نمایید و با این ژله خوشمزه از مـهمان ها پذیرایی نمایید.

طرز تهیـه ژله مـیان تهی ساده :

ژله مـیان تهی یکی از ژله های ساده و بی نـهایت زیباست کـه مـی تواند مـهمان های شما را شگفت زده کند، به منظور تهیـه این ژله فوق العاده نیـاز بـه دو رنگ ژله دارید. ایتدا یک بسته از پودر ژله را با یک لیوان ش حل نموده و سپس یک لیوان آب سرد بـه آن اضافه کنید و ژله آماده شده را درون جام بریزید و در یخچال قرار دهید که تا کاملا ببندد.

حال بـه سراغ پودر ژله دیگر رفته و آن را مشابه ژله قبل آماده نمایید. سپس آن را بـه آرامـی درون جام  ها و روی ژله گرفته شده بریزید.

روی جام ها را با استفاده از سلفون یـا پلاستیک فریزر و چسب ببندید.

در این مرحله از طرز تهیـه ژله ساده مـیان تهی حتما جام را بـه صورت برعدر یخچال قرار دهید.

بعد از اینکه از گرفتن ژله ها اطمـینان حاصل نمودید، جام ها را از یخچال خارج نموده و به آرامـی سلفون را جدا کنید. خواهید دید کـه جام های شما شامل ژله ایی ساده و در عین حال شیک و مجلسی شده هست که مـی تواند بهترین گزینـه به منظور پذیرایی از مـهمان ها باشد.

با آموزش کامل و مرحله بـه مرحله طرز تهیـه ژله ساده آشنا شدید، امـیدواریم آموزش ارائه شده مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد و از این دستورات عالی و فوق العاده نـهایت استفاده را باشید. از شما دوستان هنرمند دعوت مـی نماییم با مراجعه بـه بخش طرز تهیـه ژله سایت هنر درون خانـه با دیگر دستورات و آموزش های متنوع و بی نظیر درون این زمـینـه آشنا شوید.

: نقاشی تهی




[طرز تهیـه ژله ساده و شیک بسیـار خوشمزه به منظور مـهمانی نقاشی تهی]

نویسنده و منبع: یلدا | تاریخ انتشار: Sun, 08 Jul 2018 16:37:00 +0000