مشاهده آموزش سفره هفت سین های جدید و متنوع یکی از آموزش های جالب و کاربردی هست که با یـادگیری آن مـی توانید با استفاده از وسایل دور ریختنی و بسیـار ساده اقدام بـه ساخت و تزیین سفره هفت سین های زیبا و شیک نمایید. مدل سفره هفت سین روی اپن از این رو درون این مطلب بـه ارائه آموزش ساخت هفت سین مـی پردازیم کـه امـیدواریم مورد توجه شما عزیزان نیز واقع گردد.

آموزش سفره هفت سین جدید و زیبا با ایده های خلاقانـه :

آموزش سفره هفت سین کـه در این مطلب قصد ارائه آن را داریم مربوط بـه ساخت هفت سین با وسایل دور ریختنی و ساده است، مدل سفره هفت سین روی اپن بدین منظور سعی مـی کنیم از ساده ترین وسایل درون دسترس استفاده کنیم و از این طریق هفت سین زیبا و شیکی بچینیم. مدل سفره هفت سین روی اپن این مدل هفت سین کـه به هفت سین آویز و کم حجم نیز معروف است، از نقطه ایی مشخص مثل اپن آشپزخانـه یـا دیوار آویز مـی گردد. به منظور ساخت وسایل هفت سین نیز از وسایل دور ریختنی و ساده استفاه شده است. سعی نمودیم ماکارونی های فرمـی و زیبا را بـه استفاده از چسب حرارتی بـه یکدیگر متصل نموده و سپس آنـها را با اسپری رنگ بزنید، همچنین مـی توان از انواع حلقه های تزیینی و سایر وسایل نیز به منظور تزیینات هفت سین استفاده نمود. درون ادامـه آموزش تزیین سفره هفت سین با روشی ساده و بسیـار زیبا را مشاهده نمایید.

ساخت ظروف هفت سین با وسایل دور ریختنی

ساخت و تزیین قاب آینـه به منظور سفره هفت سین جدید

تزیینات سفره هفت سین جدید و زیبا

تزیین سیر سفره هفت سین

تزیین سنجد به منظور سفره هفت سین

تزیین سماق به منظور سفره هفت سین

تزیین سکه سفره هفت سین

چیدمان سفره هفت سین جدید و خلاقانـه

با یکی از بهترین آموزش ها درون زمـینـه ساخت و تزیین هفت سین آشنا شدید، امـیدواریم آموزش تزیینات سفره هفت سین با وسایل ساده و در دسترس به منظور شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد، درون صورت تمایل بـه مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر سری بـه بخش هفت سین زده و از بهترین آموزش ها و مدل ها درون این زمـینـه دیدن فرمایید.

: مدل سفره هفت سین روی اپن




[آموزش سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی و ساده مدل سفره هفت سین روی اپن]

نویسنده و منبع: یلدا | تاریخ انتشار: Sun, 02 Sep 2018 20:03:00 +0000