تزیین وسایل بله برون به منظور همـه تازه عروس ها با اهمـیت و زیباست، تزیین مانتو کودک البته رسم و رسومات هر منطقه و خانواده و همچنین نوع هدایـای بله برون درون انجام این تزیینات تاثیر زیـادی داره، امروز بـه معرفی چند مدل از شیک ترین و جدیدترین مدل های تزیینات بله برون مـی پردازیم ک هدر ادامـه مـیتوانید این تصاویر زیبا را مشاهده کنید.

عهای جدید تزیین وسایل بله برون :

با مشاهده تصاویر و عهای جدید و زیبای تزیین وسایل بله برون مـیتوانید ایده های خوب و مناسبی به منظور انجام انواع تزیینات بگیرید و تک تک وسایل و هدایـای بله برون را بـه بهترین شکل تزیین کنید. تزیین مانتو کودک درون ادامـه بـه معرفی هدایـا و نحوه تزیین آنـها مـی پردازیم.

تزیین قرآن عروس:

یکی از خرید های مرسوم و همچنین هدایـای باارزش و مـهم به منظور عروس خانم قرآن هست که اغلب آن را با گل و روبان تزیین مـیکنند و داخل سبد به منظور عروس خانم هدیـه مـی آورند.

تزیین جا حلقه ای عروس:

در بیشتر مناطق شب بله برون حلقه عروس و یـا انگشتری بـه عنوان نشان و هدیـه به منظور عروس خانم مـی آورند کـه اغلب داخل جاحلقه ایی زیبایی قرار گرفته. تزیین مانتو کودک مـیتوانید این جاحلقه ایی را خودتان بسازید و آن را بـه شکل های مختلف تزیین کنید.

تزیین کله قند:

یکی از سنت های زیبا همراه داشتن کله قند به منظور شب بله برون هست که درون بعضی از شـهرها درون همان شب طی مراسم قند شکنی، بزرگترهای فامـیل قندی کـه خانواده داماد آورده اند را مـی شکنند و تقسیم مـیکنند. این کله قند را با نور و گل و روبان بـه زیبایی مـیتوان تزیین کرد.

تزیین دفتر بله برون:

دفتر بله برونی دفتری هست که درون شب بله برون درون آن صورتی از قرار های بین عروس و داماد نوشته مـی شود و امضا مـی شود. این دفترهای مخصوص را مـیتوان از کتابفروشی ها تهیـه کنید و به شکل های مختلف تزیین کنید که تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

تزیین وسایل بله برون :

لباس و پارچه پیراهنی و چادری از هدایـای مرسوم و لازم به منظور شب بله برون هست که اغلب آن را بـه شکل های مختلف و داخل سبد یـا روی پایـه تزیین مـی کنند و برای عروس هدیـه مـی برند.

تزیین خریدهای عروس:

کلیـه خریدها و وسایلی کـه برای عروس خانم تهیـه شده هست را مـی توان درون جعبه های هدیـه و همچنین سبد های مخصوص این کار چید و تزیین کرد. درون ادامـه چند عکی زیبا از این سبک تزیینات را مشاهده مـیکنید.

امـیدوارم مدل های تزیین وسایل بله برون کـه مشاهده نمودید مورد پسند واقع شده باشد و از هر یک ایده های جالب و مفیدی گرفته باشید. به منظور مشاهده مدل های بیشتر از تزیینات مربوط بـه عروس خانم بـه بخش جهیزیـه عروس مراجعه کنید. موفق باشید

: تزیین مانتو کودک




[مدل های جدید و زیبای تزیین وسایل بله برون و جشن نامزدی تزیین مانتو کودک]

نویسنده و منبع: یلدا | تاریخ انتشار: Thu, 26 Jul 2018 12:34:00 +0000