گل های نمدی از جمله زیباترین گل های دست ساز محسوب مـی گردند کـه ساخت آنـها این روزها رواج زیـادی یـافته هست و اغلب افراد اقدام بـه گلسازی با پارچه نمدی مـی نمایند. آموزش گل سنبل نمدی اگر شما نیز از جمله افرادی هستید کـه به ساخت گل نمد علاقه مندید، آموزش گل سنبل نمدی پیشنـهاد مـی کنیم این مطلب را از دست ندهید و با الگوبرداری از تصاویر ارائه شده، زیباترین گل های نمدی را درون منزل بسازید و از آنـها به منظور تزیینات مختلف استفاده کنید.

آموزش ساخت گل نمدی با روش های ساده و زیبا :

گلسازی را مـی توان یکی از هنرهای بسیـار زیبا و جذاب دانست، به منظور ساخت گل مـی توان از پارچه های مختلف، کاغذ کشی و مقوا، روبان، کریستال های تزیینی و… استفاده نمود. آموزش گل سنبل نمدی پیش از این انواع مدل گل کریستالی بـه دلیل تنوع درون مدل و زیبایی ظاهری از محبوبیت بیشتری نسبت بـه سایر گل ها برخوردار بودند، اما حال با توجه بـه رنگ بندی های جالب و فوق العاده زیـاد نمد، بازار ساخت گل نمدی بسیـار داغ است. از دیگر مزایـای گل های نمدی مـی توان بـه قیمت مناسب پارچه نمد و همچنین سادگی کار با نمد اشاره نمود. درون ادامـه شما را با چگونگی ساخت گل با نمد های رنگی و زیبا آشنا مـی نماییم.

برای ساخت گل های نمدی ابتدا الگوی گل مورد نظر را روی کاغذ کشیده و به تعداد مناسب روی نمد منتقل نموده و آن را برش بزنید.

حال مطابق تصویر ابتدا مرکز گل و سپس گلبرگ ها را با استفاده از چسب مایع یـا چسب حرارتی بـه یکدیگر بچسبانید و گل را تکمـیل نمایید. از این روش مـی توانید درون ساخت کاردستی با نمد نیز استفاده نمایید.

تصویر زیر گل نمدی زیبایی را نشان مـی دهد کـه با روش بالا ساخته شده هست و مـی تواند انتخاب مناسبی به منظور تزیینات مختلف باشد.

در ادامـه آموزش تصویری ساخت چند مدل گل نمدی بسیـار زیبا را بـه صورت مرحله بـه مرحله ارائه مـی دهیم کـه با توجه بـه این عها و همچنین کمـی دقت و خلاقیت مـی توانید گل های نمدی بسیـار زیبایی تهیـه نمایید.

گل های نمدی کـه تا این لحظه ساخت آنـها را مشاهده نمودید، با استفاده از چسب ساخته مـی شدند، حال چند ایده گلسازی با نمد را معرفی مـی نماییم کـه در این روش ها حتما اقدام بـه دوخت نمد نمایید.

در ادامـه تصاویری از گل های نمدی را ملاحظه مـی فرمایید کـه با روش های بالا ساخته شده اند، این گل های زیبا مـی توانند الگویی به منظور گلسازی شما باشند و با الگوبرداری از آنـها مـی توانید زیباترین گلها را با نمد بسازید.

ضمن اینکه امـید داریم از مشاهده آموزش ساخت گل نمدی به منظور شما عزیزان نیز مفید بوده باشد، از همـه شما علاقه مندان دعوت مـی نماییم با کلیک بر روی گلسازی از دیگر آموزش های جدید و متنوع دیدن نمایید.

: آموزش گل سنبل نمدی




[ساخت گل نمدی با الگو و ایده هایی به منظور گلسازی با پارچه نمد آموزش گل سنبل نمدی]

نویسنده و منبع: یلدا | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 16:47:00 +0000