پاپوش از انواع وسایلی هست که درون فصل زمستان به منظور گرم نگه داشتن پاهای نوزاد مورد استفاده قرار مـی گیرد و شما مـی توانید انواع پاپوش بافتنی را به منظور نوزاد خود بـه راحتی درون منزل ببافید. پاپوش مرحله مرحله پسرانه درون ادامـه آموزش بافت پاپوش نوزاد را بـه صورت مرحله بـه مرحله و تصویری درون اختیـار شما عزیزان قرار داده ایم کـه از این مدل پاپوش مـی توانید به منظور نوزادان و پسر استفاده کنید.

پاپوش نوزاد درون انواع طرح های پاپوش بافتنی و پاپوش قلاب بافی موجود هست و شما مـی توانید به منظور بافت پاپوش نوزاد از مـیل بافتنی و مـیل قلاب بافی استفاده کنید کـه هر کدام از این مدل بافت ها زیبایی خاص خودشان را دارند.

آموزش بافت پاپوش نوزاد

برای بافت پاپوش نوزاد مـی توانید از چند رنگ کاموا استفاده کنید همچنین مـی توانید پاپوش نوزاد را بـه صورت تک رنگ و یـا با یک رنگ کاموا ببافید. پاپوش مرحله مرحله پسرانه توجه داشته باشید به منظور زیبایی بیشتر پاپوش مـی توانید درون صورت تمایل آن را با کمک گل های بافتنی و دکمـه و منگوله و … بـه زیبایی تزیین کنید. درون مطالب قبلی آموزش بافت کلاه را مشاهده کردید درون این مطلب قصد داریم شما را با آموزش بافت پاپوش نوزاد انـه و پسرانـه آشنا سازیم.

آموزش مرحله بـه مرحله بافت پاپوش نوزاد

برای بافتن پاپوش نوزاد با رنگ کاموای آبی ۲۵ دانـه سر بیندازید سپس ۳۰ رج بافت را بـه صورت بافت ابری (از زیر ) ببافید و بعد از پایـان ۳۰ رج از زیر ۱۰ دانـه را از ابتدا کور کنید سپس رنگ کاموا را عوض کنید.


با رنگ سفید کاموا ۴ رج ساده بـه صورت یک رج از رو و یک رج از زیر ببافید سپس با کمک رنگ آبی ۴ رج را از زیر ببافید.

به همـین روش یک درون مـیان رنگ ها را عوض کنید و بافت پاپوش را بـه همـین روش ادامـه دهید ( ۷ بار رنگ سفید کاموا و ۶ بار رنگ آبی کاموا درون بافت تکرار مـی شود.
توجه داشته باشید کـه از رنگ سفید درون همـه ردیف ها به منظور بافت ساده استفاده مـی شود و از رنگ آبی نیز به منظور بافت ابری استفاده مـی شود.


بافتنی را درون این مرحله از بافت پاپوش کور کنید توجه داشته باشید کـه بعد از پایـان این مرحله حتما پاپوش بافتنی بـه صورت زیر درون آید.


پاپوش را مانند تصویر زیر بدوزید.


همانند تصویر پایین دو طرف قسمت راه راه پاپوش را جمع کنید و بدوزید سپس زیر پاپوش بافتنی را هم بدوزید.


در مرحله آخر بافت پاپوش لبه های آزاد درون قسمت دور مچ پا را بـه بیرون برگردانید.

آموزش درست منگوله به منظور تزیین پاپوش

بعد از بافتن پاپوش نوزاد بهتر هست آن را با کمک منگوله تزیین کنید. روش درست منگوله به منظور تزیین پاپوش بـه صورت زیر است:
نخ را چند مرتبه دور یک چنگال بپیچید.


یک قسمت از نخ را از وسط چنگال و از زیر دسته نخ های پیچیده شده رد کنید سپس نخ را گره بزنید.


در این مرحله نخ ها را از چنگال بیرون آورید.


قسمت دولای نخ های هر دو طرف را بچینید و به منگوله پاپوش فرم و حالت دهید و آن را مرتب کنید.

 انواع مدل های پاپوش بافتنی نوزاد پسرانـه و انـه

پاپوش نوزاد درون انواع طرح و رنگ های مختلف بافته مـی شود و بهتر هست شما رنگ پاپوش نوزاد را بـه صورتی انتخاب کنید کـه با رنگ اغلب لباس های بافتنی نوزادتان مطابقت داشته باشد و علاوه بر این بهتر هست پاپوش های فانتزی را به منظور نوزادان انتخاب کنید که تا ظاهر آن ها زیبا و بامزه تر بـه نظر برسد.
پاپوش های بافتنی نوزادی درون انواع مدل های ساق کوتاه و ساق بلند و بنددار و بدون بند و جلو باز و … موجود هستند کـه انتخاب هر یک از این طرح های متنوع بـه سلیقه شخصی شما بستگی دارد. بهتر هست برای گرم نگه داشتن پاهای نوزادان درون منزل از پاپوش های جلو باز و ساده و راحت استفاده کنید. پاپوش های بنددار و ساق دار به منظور مکان های بیرون از منزل مناسب هستند و این مدل پاپوش ها پاهای نوزادان را بـه خوبی گرم نگه مـی دارند.

در این مطلب بافت پاپوش نوزاد را بـه شما عزیزان آموزش مـی دهیم کـه امـیدواریم با کمک این آموزش بتوانید پاپوش شیک و زیبایی را به منظور نوزاد پسر و یـا خود ببافید. درون صورت تمایل مـی توانید به منظور مشاهده انواع آموزش و مدل های بافتنی بـه بخش بافتنی مجله هنر درون خانـه مراجعه کنید.

: پاپوش مرحله مرحله پسرانه ، پاپوش مرحله مرحله پسرانه




[آموزش بافت پاپوش نوزاد و مدل های جدید پاپوش نوزادی پاپوش مرحله مرحله پسرانه]

نویسنده و منبع: ندا خوشرو | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 19:30:00 +0000