ساخت عروسک نمدی کار راحت و در عین حال جذابیـه کـه طرفدارهای زیـادی هم داره.، تزیین جهیزیه با نمد امروز با آموزش ساخت عروسک های نمدی درون خدمتتون هستم و سعی دارم ساخت یکی از قشنگ ترین عروسک های نمدی رو بهتون آموزش بدم. تزیین جهیزیه با نمد با ادامـه مطلب همراهم باشید.

عروسک نمدی جدید و زیبا + مراحل ساخت:

برای ساخت عروسک نمدی بـه چند تکه نمد درون رنگ های مختلف، مقداری پنبه به منظور پر داخل عروسک، نخ و سوزن به منظور دوختن و اتصال اجزا بـه هم و کمـی دقت و سلیقه احتیـاج دارید که تا یـه عروسک زیبا و متفاوت بسازید. تزیین جهیزیه با نمد به منظور اولین اقدام الگو عروسک مورد نظر رو درون سایز دلخواه روی کاغذ مـیکشیم و اطراف اونو برش مـیزنیم و بعد با توجه بـه رنگ بندی عروسک مورد نظر الگو رو روی نمد قرار مـیدیم و شروع بـه برش زدن مـیکنیم.

بعد از اینکه الگو عروسک رو کامل روی پارچه نمدی پیـاده کردیم شروع بـه اتصال اجزا بـه هم مـیکنیم، به منظور اینکار از نخ و سوزن استفاده مـیکنیم که تا استحکام کار بیشتر شـه. به منظور ساخت عروسک نوع دوخت کاملا سلیقه اییـه اما بهتره از دوختی استفاده شـه کـه علاوه بر اتصال محکم ظاهر زیبایی هم بـه عروسک مون بده.

در حین دوختن، داخل اجزا عروسک رو با پنبه پر کنید و انتهای اونو با کوک زدن محکم کنید.

حالا قسمت های آماده شده عروسک نمدی رو بـه هم متصل کنید که تا فرم کلی عروسک اماده شـه.

مـیتونید با نمد به منظور عروسک لباس، مو و سایر اجزا کـه باعث زیبایی بیشتر عروسک مـیشـه رو هم آماده کنید.

خب دوستهای گل اینم نمونـه کامل شده عروسک امروز ما. شما مـیتونید با هنر عروسک سازی حتی بهب درآمد هم بپردازید.

در ادامـه چند مدل دیگه عروسک نمدی مـیبینید کـه با توجه بـه همـین آموزش و مراحل ساخت مـیتونید خیلی راحت اونـها رو هم تهیـه کنید.

خب دوستهای گل امـیدوارم از این آموزش خوشتون اومده باشـه و حتما اونو انجام بدید و از هنرتون نـهایت استفاده رو ببرید. با بقیـه مطالب و آموزش های هنر درون خانـه همراهم باشید. لحظه هاتون خوش

: تزیین جهیزیه با نمد




[آموزش ساخت عروسک نمدی با الگو تزیین جهیزیه با نمد]

نویسنده و منبع: یلدا | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 19:09:00 +0000